wtorek, 28 czerwca 2011

Z pasją o pasji

Blogi dotyczące urody, kosmetyków, makijażu czytam od bardzo dawna. Ta tematyka zawsze mnie szalenie interesowała, już jako 15latka (a może wcześniej?) zaczęłam małe eksperymenty ze swoim wyglądem no i...wciągnęło mnie na zabój. Wcale nie uważam, że to w jakikolwiek sposób puste / mało ambitne. Wszystko jest ambitne jeśli wkłada się w to trochę serca. Makijaże wykonuję bardzo amatorsko - tylko na sobie, czasami na jakiejś koleżance. Zaczęłam od zera, na początku malowanie cieniem znaczyło dla mnie położenie pacynką na oku jednokolorowej plamy (śmieję się na samo wspomnienie), później po obejrzeniu kilku filmików na youtube zaczęłam kombinować z cieniowaniem, no i jakoś doszłam do wprawy. Więc zawsze radzę koleżankom, które pytają 'jak to robisz?' - próbować, próbować i jeszcze raz...  Teraz wykonywanie makijażu jest dla mnie dużą frajdą i formą relaksu. Uwielbiam przed wyjściem znaleźć trochę czasu na dokładne 'zrobienie' oka. Kocham to robić.

Po długich rozmyślaniach, wielokrotnym klikaniu załóż bloga a następnie anuluj (;))
postanowiłam w końcu spróbować swoich sił w blogowaniu. Mam zamiar umieszczać tutaj swoje makijaże, recenzje ulubionych (i nie tylko) kosmetyków, swatche kolekcji cieni, szminek, może wspomnę coś o włosach (na których punkcie mam hopla!). Zobaczymy co z tego wyjdzie. Na razie zaczynam i mam bardzo duże chęci.


Serdecznie Wszystkich Pozdrawiam 


2 komentarze:

  1. witam imienniczkę :)

    właśnie przejrzałam wszystkie posty, robisz prześliczne makijaże i ciekawe recenzje :) mam nadzieję, że niedługo pojawi się nowy post...

    OdpowiedzUsuń